loading...
قند پهلو(طنز)
قند پهلو(طنز)

با سلام و خوش آمد به شما بازدید کننده وبلاگ قند پهلو

منتظر مطالب طنز شما هستیم .

amir-salem بازدید : 30 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

بنام خدا


صندوق صدقات نیست دل من

که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی

و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . .

♥.♥.♥.♥.♥

من عشق رو باختم

نه برای اینکه بازی بلد نبودم …

نــــــــــه ..

فقط برای اینکه خنده تو رو ببینم …!

♥.♥.♥.♥.♥

دلـت به ماندن نیست بـرو، عشـق که گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟

این نذر مـن بود، که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم

♥.♥.♥.♥.♥

آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه

و بگه: احمق نمیخوادت انقد خودتو کوچیک نکن…!

♥.♥.♥.♥.♥

بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند..

یا خنده هایتـــــو قنـــد را..

یا خنده های مـن غــــــــــم را…

♥.♥.♥.♥.♥

چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش

اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی، ترکش کنم

♥.♥.♥.♥.♥

جـــور میکند خـــدا دَر و تخته را با هم…

همانطور که من و تو را آشـــنا کرد…

تــو شدی خـــاطره ســـاز…

من شدم خــــاطره باز…

♥.♥.♥.♥.♥

به سلامتی اونایی که خودشون ثابت کردن “لیاقت” ما رو ندارن!

♥.♥.♥.♥.♥

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم …

“تـــو”

غلط اضافیِ زندگیم بودی … :|

♥.♥.♥.♥.♥

اینک اعتراف میکنم…

بی کَس و کار شدم

امـــا هنوز مثل تو …

بی همه چیـــز نشدم …!!!

♥.♥.♥.♥.♥

عشق نه پول میخواد نه خوشگلی نه ماشین نه هیچی دیگه ….

فقط دو تا آدم میخواد

تاکید میکنم : آدددددم

♥.♥.♥.♥.♥

دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم”

های دروغ تو خاموش است، لطفا دیگر تنهایش بگذار …

♥.♥.♥.♥.♥

سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدارِ ما به وقت سوختنت

♥.♥.♥.♥.♥

بعضیا شدیدا به عینک نیاز دارن، واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن!

♥.♥.♥.♥.♥

چه فرقی می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست؟

♥.♥.♥.♥.♥

بهینه رفتار کردی ولی من از همه چیزم گذشتم؛

برچسب سبز رنگ انرژی مبارک قلبت باشد!

♥.♥.♥.♥.♥

جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”

♥.♥.♥.♥.♥

دیگر عاشقانه نمینویسم …

اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد!

♥.♥.♥.♥.♥

پراید شد 20 میلیون ولی تو همون 2 زاری که بودی موندی!

♥.♥.♥.♥.♥

نتــــرس عشــــق مــــن …
بــــرو…
نگــــران هیــــچ چیــــز هم نبــــاش …
مــــن بــــه هیچ کــــس نخــــواهم گفــــت،

که مــــردانه پای همــــه ی نــــامردی هــــایت ایــــستادم ..!

♥.♥.♥.♥.♥

ﭼﻘـﺪ ﺍﺷﺘـﺒﺎﻩ ﻣﻴـﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﺎﻳﻲ ﮐﻪ
ﻣﻴـﮕﻦ: ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﻗﺪ ﺑﻠـﻨﺪ ﺑﺎﺷﻪ،
ﭼﺸـﻢُ ﺍﺑﺮﻭ ﻣﺸـﮑﻲ ﺑﺎﺷﻪ،
ﺗﻪ ﺭﻳـﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﻴـﮕﻢ :
ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﻏــﺮﻭﺭﺵ، ﻣﻬـﺮﺑﻮﻥ
ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﻟﺠـﺒﺎﺯﻳﺎﺵ، ﻭﻓـﺎﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﺧﺴـﺘﮕﻴﺎﺵ، ﺻﺒـﻮﺭ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩِ ﻫﻤـﻪ ﻱ ﺳﺨـﺘﻴﺎﺵ، ﻋﺎﺷـﻖ ﺑﺎﺷﻪ
ﻣـَـﺮﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﻣـُـﺤﮑﻢ ﺑﺎﺷﻪ … ﺑﺎﻳﺪ ” ﺗﮑــــﻴــﻪ
ﮔﺎﻩ ” ﺑﺎﺷﻪ ….

♥.♥.♥.♥.♥

به همین بغض لعنتیم قسم نوبت گریه توام میرسه….

♥.♥.♥.♥.♥

میترسم از روزی که،دور از هم در اغوش دیگری بی قرار هم باشیم…..

♥.♥.♥.♥.♥

سلامتـی کسـی کـه وقتـی قهـر میکنـه
اونقـدر طرفش براش مهمـه کـه
بـا غـرور کاذب رابطشـون رو نابـود نمیکنـه
و قـدم اول رو بـرای آشتـی بر میـداره

♥.♥.♥.♥.♥

همیــشه سکــوت خــوب نیــست

گـاهـی خُــرد می شــوی زیـر بـار حــرف هـای نـگفتــه

غافــل از اینکـــه بـــه تـــو تـهمـــت بـی جنـبگی می زنند

♥.♥.♥.♥.♥

نگران من نباش…
دیگر هیچ چیز مرا هوایی نمیکند …حتی خیال تو!!
زمین گیر شده ام …
خیالت راحت….

♥.♥.♥.♥.♥

بدون گریه زاری یا بغض و بی قراری
تا فهمیدم دو رویی از تو شدم فراری. . .

♥.♥.♥.♥.♥

نوشت سلام نَفَــــــــــس
کسیــــــــــ که چند لحظه پیش به من شبــــــــــ بخــــــــــیر گفت!!!
هه … چه اشتباهی …

♥.♥.♥.♥.♥

گاهی اوقات شاید
باید صبر کنی گریه کنه
ناراحت باشه
تو چشات زل بزنه و نق بزنه بگه از همه چی خستس
از همه بریده
و تو میتونی فقط با گفتن چته تو دیوونه من که بدون تو نمیتونم زندگی کنم
جلوی خوردن مشت مشت دیازپام و بگیری

♥.♥.♥.♥.♥

اگر خاطره های خوب می مانند
پس آسوده خاطرباش که همیشه در خاطرم می مانی!

♥.♥.♥.♥.♥

به خاطراتت بگو اینقدر توی دست و پای من نباشند
دیروز یکبار دیگر جلوی همان نیمکت همیشگی زمین خوردم!

♥.♥.♥.♥.♥

ضربدر هاى قرمز میزنم به خاطراتم این روزها
که یادم بماند که یادم نماند این روزها …

♥.♥.♥.♥.♥

ما خاطره ها را می سازیم
و خاطره ها ما را ویران می کنند …

♥.♥.♥.♥.♥

وقتی نخواستنت…
آروم بکش کنار …
غم انگیز است اگر تو را نخواهد
مسخره است اگر نفهمی
احمقانه است اگر اصرار کنی . . .
ﭘﺸﺖ ﻫﺮ ﺗﻮﭖ، ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ
ﭘﺸﺖ ﻫﺮ ﺧﺎﻃﺮﻩ، ﺍﺷﮑﯽ …

♥.♥.♥.♥.♥

تو خیسِ بارانی اما من مثل اتاق زیر شیروانی پُر از خاطره بارانم …

♥.♥.♥.♥.♥

طب سوزنی عجیبی ست مرور خاطراتت
تمام سوزن ها یکجا در قلب آدم فرو می رود!

♥.♥.♥.♥.♥

گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند
که انگار خدا در زمین کنار توست . . .

♥.♥.♥.♥.♥

طوری خاطره بسازید که بعد از شما هم بتواند زندگی کند …

♥.♥.♥.♥.♥

تمام خاطراتمان را مرور کرده ام
زیر همه ی اشک هایم خط کشیده ام
همه ی صبرم را “حفظ” کرده ام
فقط دعایم کن که در “امتحان” نبودنت “رد” نشوم!

♥.♥.♥.♥.♥

روزی خواهیم فهمید از زندگی هیچ نداریم جز خاطره ای که رهایمان نمیکند …


دوستیها

برچسب ها پیامک , عاشقانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ طنز قند پهلو بسیار خوش آمدید.امیدوارم از مطالب طنز وبلاگ لذت ببرید منتظر مطالب طنزتون هستم و نظر یادتون نره.مدیر وبلاگ قند پهلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 251
  • بازدید کلی : 5,376
  • کدهای اختصاصی

    ابزار رایگان وبلاگ


    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب